close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חולצות מודפסות לעבודה

מערכת שורשטו כסליו, תשפג09/12/2022

גם במקומות עבודה בהם יש אחידות בלבוש. האחידות לא מחייבת חולצות מודפסות עם לוגו החברה.

תגיות:
צילום: freepik
גם במקומות עבודה בהם יש אחידות בלבוש.
האחידות לא מחייבת חולצות מודפסות עם לוגו החברה.
לעתים האחידות דורשת חולצות מכופתרות עם עניבה או בלעדיה.
אפשר מטבע הדברים להדפיס גם על חולצה מכופתרת לעתים לוגו על כיס החולצה. לעתים להדפיס את שם החברה ללא לוגו כך: עלעל חולצות מודפסות
לעתים הלוגו הינו שם החברה בפונט כלשהו כך. יש יתרון בהדפסת שם החברה על החולצה אממה לעובדים יש רצונות משלהם מקום העבודה רוצה אחידות כלשהי העובד רוצה ייחודיות שלו בתוך האחידות של העסק בו הוא עובד. אם יש חובה של חולצה מכופתרת לעבודה עם עניבה או בלעדיה אז לעובד יש
צילום: freepik
מגוון ענק של אופציות בתוך מסגרת החובה של העבודה. כי יש מגוון ענק של חולצות מכופתרות מגוון לא פחות רחב של עניבות גם אם מגבילים את העובד לצבע כלשהו של העניבה או החולצה או השילוב ביניהם.
איך מדפיסים סמל כיס?
כאילו פשוט מניחים את הרשת על החולצה ומדפיסים את סמל הכיס על הכיס.
אז זהו משתדלים שהחלק הפנימי של הכיס לא יודפס כלומר שלא יעבור צבע לגוף החולצה אלא רק לכיס. גם הכיס יכול להתנדנד תוך כדי הדפסה כי הכיס לא מקובע לשלחן העבודה אלא החולצה עצמה. אז מקובל ששמים בכיס משטח מקרטון ואז מדפיסים בהמשך אותו משטח קרטון מוצא מהכיס כדי להיכנס לכיס של החולצה הבאה בתור לדפוס. אותו קרטון גם מונע העברת הצבע לחלק הפנימי של החולצה.
אפשר גם הדפסת סמל כיס ללא כיס.
פחות נוח להדפיס על חולצה מכופתרת באין כיס את סמל הכיס, ובכל זאת לעתים יש דרישה כזו. אז מטבע הדברים מיישמים זאת על הצד הטוב האפשרי.
לעתים משלבים רקמה כחלופה להדפסה בעיקר למצבים של של סמל כיס באין כיס. רקמה הינה הליך טכני ארוך מהדפסה אם כי מכיל יתרונות חשובים.
רקמה לא דוהה בכביסה רקמה עמידה לעתים יותר מהחולצה עצמה.
רקמה טובה בעיקר למצבים שבו יש חולצה שרגישה לחום. בלומר אי אפשר להכניס את החולצה לייבוש ההדפס בתנור. חולצה שרגישה לחום נצבעת בצבע חום בחלקה. העניין שלא מדובר בצבע אלא בחריכה חלקית של הבד ואותה חריכה לא מתפוגגת בכביסה. כלומר עדיפה במקרים כאלו רקמה או הדפסה אבל עם תנור בטמפ' נמוכה יותר. מה שיוצר מציאות של חולצה מודפסת שעושים לה הנחות.
כאילו פחות תנור כלומר פחות זמן טמפו נמוכה יותר. ויש לזה מחיר שכן החולצה תהיה פחות יציבה בכביסה. וזה גורר התייחסות לכביסה שתהיה עדינה הכביסה.
במקום הנחות על חום התנור וטמפ ודרישה לכביסה עדינה עדיף ללכת עם אופציה של רקמה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה